© copyright s.v.Tivoli
Archief

Carnaval 2015

Carnaval jeugd

Op carnavalszaterdag 14 februari had de activiteitencommissie een carnavalswedstrijd voor de senioren en ook een voor de jeugd gepland met de bedoeling een aloude traditie te doen herleven. Het is spijtig, dat de middagwedstrijd van de senioren geen doorgang kon vinden, omdat er veel te weinig animo voor zo’n verklede carnavalswedstrijd bleek te zijn. En natuurlijk is dat ook teleurstellend voor al diegenen, die er tijd en moeite in hebben gestoken om dit weer eens van de grond te krijgen. Nee, dan de jeugd. Die heeft zich wel van de goede kant laten zien en waren met een kleine 20 kinderen aanwezig om de geplande morgenwedstrijd vol overgave te spelen. De kinderen werden verdeeld over 2 teams en vormden zo mooie een mix van F1-, E2-, E1- en D1-spelers. Na een leuke wedstrijd, die werd gefloten door Mitchell Dielissen, was de einduitslag 2-3. We weten even niet in het voordeel van wie, maar in ieder geval heeft met deze uitslag de uitspelende ploeg gewonnen. Na afloop was er nog een klein feestje in de kantine met muziek, drinken en pannenkoeken voor allemaal. De (kantine)dames en Henk hebben enorm hun best gedaan met name bij het bakken van de pannenkoeken. Al met al een toch zeer geslaagde happening, waarvoor we de organisatoren van harte bedanken. Onderstaand plaatsen we nog enkele foto’s ervan.